Dec. 9, 2009 "En Heffaklump och Tessla"

I take one look at you and turn 13 again...
It's the effect you have on me.
Always and forever.


Har faktiskt varit duktig denna vecka. Gått i skolan näääästan i tre dagar.
Ingen a&s i måndags, men det räknas inte!

Kan ju inte säga att det händer något roligt i mitt liv just nu.
Är trött mest hela tiden, fast det är ju inget ovantligt...

Plötsligt så blev jag väldigt irriterad på rasistiska människor.
Och då menar jag inte personer som drar rasse-skämt.
Utan jag menar de (enligt mig) idioterna som drar alla över en och samma kam.
Alla muslimer är svin och kvinnoförtryckare.
Så är ju inte fallet. Det finns svin och kvinnorförtryckare i alla religioner.

Nej, nog med arga inlägg. Slår till med lite Pocahontas:
Du tror att dom som du vill kalla människor
Ska se ut och alltid tänka just som du
Men om du följer spår du aldrig sett för
Kan du lära med ditt hjärta här och nu





//Lirie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0