Dec. 6, 2009 "Heaven"

Dagens bekännelser:
Ja jag sitter och kollar på Tv4Play.
Vad tittar jag på mer exakt undrar ni?

Idol... Erik Grönwall när han sjunger Heaven.
Shame on me! Ni kan officiellt kalla mig tjej.
Men hans version av Run to the hills var ganska bra.
Men herre gud, det rättfärdigar inte att jag kollar på Idol?!
Shame shame shame on me! Bitchslap till och med.

Oh well, get uset to it.
Jag är en tjej, och jag kollade på IDOL.

Jesus...

Mycket IDOL i ett och samma inlägg haha ;D

Vad mer?
Jo vi städade halva huset idag.
Lyckades med konststycket att bränna mig på strykgrejens vatten.
Bra gjort LiMarie!
Men jag strykte i alla fall gardiner... Och sen lagade jag mat.
Heter det strykte förresten? Jag tror inte det...

Om någon där ute känner en mogen man som letar efter en hemmafru, be honom kontakta mig!



Nej, duschen nu. Sen film!



//Lirie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0