Dec. 5, 2009 "Feeble Pride"

"I don't really want it,
I don't really need it,
I don't really want it
cause it's taken it's toll"



Filosoferar om precis ingenting.
Var i Uppsala idag med familjen.
Mor hittade skor, medans jag fortfarande glider runt i
min älskade converse från sjuan. Hål precis överallt.
Men de är mina absoluta favoriter.

Vad mer?
Jo just det. Jag borde bli medlen i PRO.
Tog en powernap efter maten på 2 timmar.
Vaknade med en fruktansvärd smärta i mina tår.
Så trupmbyxorna åkte av, och poff!
Så försvann smärtan.

Detta är intressant fakta för er mina läsare, jag vet.
Men vad fan! xD

Ska nog lägga mig och läsa igen.

See ya!


"Now here’s a lie, I love you, I want to live
And I’m going to heaven too"

Get me started, tAKiDA <3




//Lirie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0