Dec. 4, 2009 "Burning inside"

Grrr...


Sitter och lyssnar på lite musik och skrattar lite för mig själv!
Dagens mail och sms har varit helt fantasktiskt roliga.
Men jag tänker inte skriva så mycket mer om det här.
Roligare att ta det face to face med de nyfikna =)


Oh well, redovisningen på FotoB idag gick bra.
Vi var inte allt många, jag Sanna, Denise, Diana och Matilda.
Så det fattades en hel del.
Men jag tyckte om bilderna, det blev bra.

Såg att jag hade fått tillbaka betyget på min Jesusuppsatts som jag kämpade med.
VG!

Sweet!


See ya!


//Lirie

Kommentarer
Postat av: Eva

Grattis till VG:et! Skitbra jobbat :-)

Hoppas filmkvällen med mor o bror är bra!



Hörs o syns!

kramar



ps. du får väl hälsa min farmville-kompis ;-) ds

2009-12-04 @ 22:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0