Dec. 3, 2009 "Get me started"

Mmmm är trött och ska sova snart!
Gjorde i alla fall mitt nationella muntliga idag. Gick utmärkt!
Är riktigt nöjd!

Helgen närmar sig! Ska blir skönt med ledighet.

Vad meeeer...?
Jo! Jag har städat mitt rum för första gången på evigheter.
Och möblerat om, det behövdes.
Älskar att göra om i rummet. Då glömmer jag saker jag vill glömma.
Och nya sängkläder! Myyyys!
Och duschat!

Mmmmyes!
Dock har jag ont i hela kroppen nu. Men men...

Nej, detta var ett helt meningslöst inlägg!
See ya!


Förresten:

så har jag fått några ord i hjärnan som jag går och nynnar på hela tiden!
"Crazy stalker girl, crazy stalker girl. I don't like you at all"
Så jävla random! Helt orelevant

//Lirie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0