Dec. 17, 2009 "The time of my life"

Oj oj... Jag borde verkligen sova nu.
Och det ska jag. Men bara i 1 timme.
POWERNAP!

Så detta blir troligtvis mitt sista inlägg 2009.
Och vad har detta år erbjudit mig?
Mycket!
  • Jag har blivit myndig.
  • Jag har varit kär ett par gånger.
  • Jag har blivit sårad.
  • Jag har förlorat någon som jag älskar, pga en hjärnblödning.
  • Jag har träffat nya människor.
  • Jag har förlorat gamla vänner.
  • Jag har släppt taget om människor som inte är bra för mig.
  • Jag har felat så många gånger.
  • Jag har varit elak.
  • Jag har varit snäll.
  • Jag har haft otroligt töntiga (internet)bitchfighter med en del fruntimmer!
    (Ha-ha är allt jag säger om det och självklart inga namn!)
Ett väldigt händelserikt år.
Jag har hatat och jag har älskat.
Jag har gråtit och jag har skrattat.
Jag har syndat och jag har bett om förlåtelse.


Vem vet vad som sker 2010?
I don't. Men jag ser fram emot att uppleva det!
Det SKA bli ett bättre år.


Så nu säger jag farväl till er stackare som fortfarande är kvar i kalla kalla Sverige.
Medans ni stresshandlar de sista julklapparna så ligger jag i solen.
Och om jag(Gud förbjude) skulle dö:
Tack för denna tiden. Thank you for stalking me!
Jag älskar de flesta av er, och det gör Jesus också!


Puss, God Jul, Gott Nytt år osv!





//Lirie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0